Zo helpen we de horeca aan personeel
Met de heropening van de horeca staan veel horecazaken te springen om goede, gemotiveerde en gekwalificeerde collega’s. KHN maakt zich hard voor een toekomstbestendige horeca en daarom ook voor het terugdringen van het personeelstekort. Ze helpen de leden dan ook graag om de juiste mensen te vinden, zodat de horeca straks weer op volle toeren kan draaien. Wil je weten hoe? Ga dan naar onze campagne pagina https://komwerkenindehoreca.nl/. Grolsch ondersteunt dit initiatief!
Deze zomer voert KHN actief campagne. Daarbij richten ze zich zowel op gemotiveerde tijdelijke krachten als op doorgewinterde horecaprofessionals. Van afwasser tot kok; we roepen mensen met een passie voor de horeca op om te komen werken in onze mooie branche. Want werken in de horeca, dat is elke dag ’n feestje.
Toolkit
Op de website Komwerkenindehoreca.nl vind je inspirerende content, tools, tips en tricks. Zo helpen de tips en tricks bij het inwerken, opleiden én behouden van nieuwe medewerkers én kunnen horecaondernemers een eigen toolkit downloaden.
Met de toolkit kun je in no time aan de slag met het werven van nieuwe medewerkers. Hierin zitten social media posts, een WhatsApp-bericht en een poster waarin je, na een paar klikken, gemakkelijk eigen vacature(s) en bedrijfslogo’s kan plaatsen. Zo kun je als ondernemer in slechts een paar stappen vacatures delen op je eigen (social) kanalen, in je eigen netwerk.
Grolsch brengt de campagne onder de aandacht via haar kanalen en maakt zich ook hard voor een bloeiende horecabranche. Want werken in de horeca, dat is elke dag ’n feestje!