Viper marktleider in de retail
Viper marktleider in de retail
Viper is marktleider in het snelgroeiende Hard Seltzer segment in retail (P5 / maand Mei).
Mede dankzij een sterke campagne op TV en social media is Viper al kort na de introductie marktleider geworden in dit nieuwe populaire segment.
Momenteel heeft Viper een aandeel van 30% in de markt en laat het de concurrentie ver achter zich.
Mede dankzij de inzet van onze Field Sales Force in retail en de support van vele collega’s tijdens de verkoopdagen.
Ook in de horeca groeit de distributie snel dankzij het horeca team, bij ‘Grolsch’ klanten, maar ook in andere outlets.
Viper Hard Seltzer is een heldere, licht alcoholische drank, gemaakt van natuurlijke ingrediënten. Het bestaat uit bruiswater, alcohol en een fruitsmaak en richt zich vooral op degenen die graag genieten van een alcoholisch drankje maar ook voorzichtig zijn met het consumeren van kunstmatige ingrediënten, suiker of veel calorieën. Viper is een gebrouwen hard seltzer, beschikbaar in de smaken lime en cranberry en bevat geen conserveringsmiddelen en kunstmatige kleur- en zoetstoffen.