Duurzame Horeca wint Dutch Interactive Award
Duurzame Horeca wint Dutch Interactive Award
Tijdens een feestelijke live online uitreiking van de Dutch Interactive Awards zijn gisteren de beste Nederlandse interactieve cases bekroond. TRIMM - een internetbureau waar Grolsch mee samenwerkt - sleepte een gouden Dutch Interactive Award in de wacht voor het Grolsch Duurzame Horeca platform.
Op dit online platform ondersteunt Grolsch haar horeca-ondernemers met selfcare, data en (markt-)inzichten. Hiermee is een hele sector in beweging gekomen. Dat lukt alleen als je de juiste methodes, systemen en techniek toepast en de impact op de organisatie aanstuurt. Want de lat ligt hoog in deze extreem competitieve markt.
De jury vindt het mooi dat complexe analyses simpel zijn weergegeven. Deze case komt het dichtst in de buurt van het totaalpakket van digitale transformatie. Niet alleen qua techniek, maar ook in het contact met de klant. Het platform is daarbij gebouwd en gevalideerd in een voor de klant (horeca-ondernemers) moeilijke periode, tijdens de intelligente lockdown dit voorjaar. Verschillende bedrijfstakken zijn geholpen met deze digitale transformatie.
Bekijk in het filmpje de reactie van Jasper Rekers van Grolsch en Jeroen Wijnolds van TRIMM!