Verzorgd door Breaking Habits

Training Gastvrijheid

Gastvrijheid gaat in onze ogen om het overtreffen van verwachtingen: de basis van de verwachtingen moet staan, maar waar mogelijk, worden overtroffen. Om dit te kunnen bewerkstelligen, is écht contact nodig: elke ontmoeting een unieke ontmoeting.

Met deze training help je jouw personeel vanuit de gast te denken. Door vanuit de gast te denken, bied je een betere beleving en zal de gast genegen zijn meer uit te geven en vaker terug te komen. Duurzaam voor de omzet dus!

  • Bewust worden wat gastvrijheid inhoudt en wat het belang ervan is.
  • De gast centraal: hoe doe je dat?
  • Gedrag als belangrijkste tool gedurende elke fase van de customer journey (welkom - verblijf - vertrek)

Max. 15 deelnemers

Zowel mogelijk op locatie als virtueel. Bij training op locatie mogelijk kleiner maximum aantal deelnemers op basis van omstandigheden.

Prijs training van 3,5 uur: €595,-

Prijs combideal training (à 3,5 uur) + mystery visit: €745,- (je bespaart hiermee 45 euro!)

Hulp is onderweg!

Spoeddienst Biertechniek 053 - 48 33 486
Spoeddienst Evenementen 053 - 48 33 135
Toned (bij Calamiteiten) 088 - 00 11 200
Weekenddienst
Met trots voor u gebrouwen. Geen 18, geen alcohol. overAlcohol
Met trots voor u gebrouwen. Geen 18, geen alcohol. overAlcohol

Ben jij 18 jaar of ouder?

Vul je geboortedatum in om toegang te krijgen tot de website.