Verzorgd door Breaking Habits
Training Gastvrijheid
Gastvrijheid gaat in onze ogen om het overtreffen van verwachtingen: de basis van de verwachtingen moet staan, maar waar mogelijk, worden overtroffen. Om dit te kunnen bewerkstelligen, is écht contact nodig: elke ontmoeting een unieke ontmoeting.
Met deze training help je jouw personeel vanuit de gast te denken. Door vanuit de gast te denken, bied je een betere beleving en zal de gast genegen zijn meer uit te geven en vaker terug te komen. Duurzaam voor de omzet dus!
- Bewust worden wat gastvrijheid inhoudt en wat het belang ervan is.
- De gast centraal: hoe doe je dat?
- Gedrag als belangrijkste tool gedurende elke fase van de customer journey (welkom - verblijf - vertrek)
Max. 15 deelnemers
Zowel mogelijk op locatie als virtueel. Bij training op locatie mogelijk kleiner maximum aantal deelnemers op basis van omstandigheden.
Prijs training van 3,5 uur: €595,-
Prijs combideal training (à 3,5 uur) + mystery visit: €745,- (je bespaart hiermee 45 euro!)